GAF Dairy Benchmarking – це сучасний аналітичний інструмент для молочних ферм,
що дозволяє порівнювати собівартість та ефективність виробництва молока з
іншими господарствами, виявляти слабкі місця та знаходити точки зростання.
Система базується на реальних даних українських і міжнародних ферм та надає практичні рішення для підвищення прибутковості бізнесу.
Система базується на реальних даних українських і міжнародних ферм та надає практичні рішення для підвищення прибутковості бізнесу.
Відгуки клієнтів
Користь від участі — однозначно є. За останні кілька місяців ми змогли суттєво зменшити витрати, при цьому продуктивність корів не знизилася. Це ще раз підтверджує, що правильний аналіз і управління дають реальний результат.
Для мене бенчмаркінг — це один із ключових драйверів ефективності. Він дає можливість контролювати витрати, порівнювати себе з іншими господарствами та бачити, куди рухатися далі. Навіть не знаючи, які саме підприємства беруть участь, ти розумієш, що є кращі показники, і маєш чіткий орієнтир для покращення власних результатів.
Також важливо, що участь у цьому процесі допомагає господарствам із не найкращими показниками. Часто питання не в реальному економічному стані, а в якості обліку та звітності. Коректний аналіз дозволяє побачити справжню картину та знайти точки росту, а не просто констатувати збитковість.
Тому закликаю колег долучатися. Будемо раді порівняти свої показники, обмінятися досвідом і разом досягати кращих результатів.
Звичайно, ми регулярно проводимо власні економічні, виробничі та фінансові аналізи. Водночас цей інструмент дає можливість кожному підприємству зрозуміти, на якому етапі розвитку та досягнення поставлених цілей воно перебуває у порівнянні з іншими господарствами.
Він допомагає зосередити увагу на тих аспектах, які потребують додаткового аналізу: чи є певні вибуття, чи маємо недоотримані прибутки. Саме завдяки такому порівняльному підходу, на мою думку, можна знайти «золоту середину» та побачити те, що, аналізуючи лише власні показники, визначити складно або взагалі неможливо.
Недарма ми постійно збираємося, обговорюємо результати з успішними компаніями, шукаємо ефективні підходи: дивимося, що в кого працює, впроваджуємо це у себе та ділимося власним досвідом. І саме цей інструмент дозволяє, на основі виробничих та економічних показників, чітко побачити свої сильні сторони та зони для покращення й на цій основі працювати більш ефективно.
Ми були одними з перших, хто долучився до програми бенчмаркінгу. Зізнаюся, на початку ставилися до цього дещо скептично. Сам задум програми мені сподобався, однак на старті, коли нас порівнювали лише між першими вісьмома фермами, перша нарада виявилася не надто інформативною. Тому я звернувся до Олександра з пропозицією взяти місячний тайм-аут, не здійснювати оплату й подивитися, як програма розвиватиметься далі.
Вже на другий місяць до програми приєдналися нові ферми, з’явилося більше показників, ми привели у відповідність власну звітність. А вже на третій місяць ми самі запропонували продовжити участь, адже побачили реальну користь.І змогли чітко побачити свої недоліки та ті напрями, де маємо просідання.
Сьогодні інформативність бенчмаркінгу та якість аналітики знаходяться на хорошому рівні: ми чітко бачимо свої помилки і розуміємо, в якому напрямку потрібно рухатися далі. Хочу подякувати за цю програму — зміни відбуваються не лише на нашому підприємстві, а й у інших учасників.
Також хочу запросити до участі нові господарства. Під час зустрічей і конференцій ми й раніше могли обговорювати окремі питання, але коли всі показники подаються в розрізі та є можливість порівняти себе з іншими підприємствами, це дає зовсім інше бачення. У результаті приймаються більш виважені управлінські рішення — що покращити, де оптимізувати витрати і як працювати ефективніше.
Користь від участі — однозначно є. За останні кілька місяців ми змогли суттєво зменшити витрати, при цьому продуктивність корів не знизилася. Це ще раз підтверджує, що правильний аналіз і управління дають реальний результат.
Для мене бенчмаркінг — це один із ключових драйверів ефективності. Він дає можливість контролювати витрати, порівнювати себе з іншими господарствами та бачити, куди рухатися далі. Навіть не знаючи, які саме підприємства беруть участь, ти розумієш, що є кращі показники, і маєш чіткий орієнтир для покращення власних результатів.
Також важливо, що участь у цьому процесі допомагає господарствам із не найкращими показниками. Часто питання не в реальному економічному стані, а в якості обліку та звітності. Коректний аналіз дозволяє побачити справжню картину та знайти точки росту, а не просто констатувати збитковість.
Тому закликаю колег долучатися. Будемо раді порівняти свої показники, обмінятися досвідом і разом досягати кращих результатів.
Звичайно, ми регулярно проводимо власні економічні, виробничі та фінансові аналізи. Водночас цей інструмент дає можливість кожному підприємству зрозуміти, на якому етапі розвитку та досягнення поставлених цілей воно перебуває у порівнянні з іншими господарствами.
Він допомагає зосередити увагу на тих аспектах, які потребують додаткового аналізу: чи є певні вибуття, чи маємо недоотримані прибутки. Саме завдяки такому порівняльному підходу, на мою думку, можна знайти «золоту середину» та побачити те, що, аналізуючи лише власні показники, визначити складно або взагалі неможливо.
Недарма ми постійно збираємося, обговорюємо результати з успішними компаніями, шукаємо ефективні підходи: дивимося, що в кого працює, впроваджуємо це у себе та ділимося власним досвідом. І саме цей інструмент дозволяє, на основі виробничих та економічних показників, чітко побачити свої сильні сторони та зони для покращення й на цій основі працювати більш ефективно.
Ми були одними з перших, хто долучився до програми бенчмаркінгу. Зізнаюся, на початку ставилися до цього дещо скептично. Сам задум програми мені сподобався, однак на старті, коли нас порівнювали лише між першими вісьмома фермами, перша нарада виявилася не надто інформативною. Тому я звернувся до Олександра з пропозицією взяти місячний тайм-аут, не здійснювати оплату й подивитися, як програма розвиватиметься далі.
Вже на другий місяць до програми приєдналися нові ферми, з’явилося більше показників, ми привели у відповідність власну звітність. А вже на третій місяць ми самі запропонували продовжити участь, адже побачили реальну користь.І змогли чітко побачити свої недоліки та ті напрями, де маємо просідання.
Сьогодні інформативність бенчмаркінгу та якість аналітики знаходяться на хорошому рівні: ми чітко бачимо свої помилки і розуміємо, в якому напрямку потрібно рухатися далі. Хочу подякувати за цю програму — зміни відбуваються не лише на нашому підприємстві, а й у інших учасників.
Також хочу запросити до участі нові господарства. Під час зустрічей і конференцій ми й раніше могли обговорювати окремі питання, але коли всі показники подаються в розрізі та є можливість порівняти себе з іншими підприємствами, це дає зовсім інше бачення. У результаті приймаються більш виважені управлінські рішення — що покращити, де оптимізувати витрати і як працювати ефективніше.